Siirry pääsisältöön

Nelvä vahvaa uskomusta menestyksesi tueksi

Mikään muu ei vaikuta myyntituloksiisi (tai mihinkään muuhunkaan) samalla tavoin, kuin omat uskomuksesi ja asenteesi. Tässä on neljä uskomusta, jotka auttavat sinua matkallasi kohti menestystäsi, joita ilman menestymisesi on lähes mahdotonta.

Screen Shot 2012-11-28 at 8.40.14 PM

USKO, ETTÄ TEKEMISILLÄSI ON VÄLIÄ

Yksi kaikkein voimakkaimmista uskomuksista on se, että uskot tekemisilläsi olevan merkitystä. Tämä on neljäportaisen mallimme perusta. Tämä on uskomus, jonka avulla voi tuottaa parempia tuloksia. Elämässäsi ja muiden ihmisten elämissä. Liiketoiminnassa ja muiden ihmisten liiketoiminnassa.


Tämän vastakkainen uskomus se, että tekemisilläsi ei ole mitään väliä, on erittäin vahingollinen. Se saa virtaa itseluottamuksesi puutteesta ja omasta epävarmuudestasi. Tästä johtuen osalla ihmisiä on vaikeuksia omien tulostensa saavuttamisessa, prospektoinnissa ja jopa riittävän hinnan pyytämisessä.

Oma arvosi pohjautuu sille, että uskot omien tekemistesi merkitykseen.

USKO, ETTÄ VOIT ONNISTUA

Jos uskot, että voit menestyä, menestyt. Tämän lisäksi sinun on tietysti tehtävä tarvittavia toimenpiteitä, kunnes olet saavuttanut ne tulokset, joita tavoittelet. Omiin menestymisen mahdollisuuksiin uskominen on erittäin voimakas uskomus. Tätä kutsutaan myös odottamisen teoriaksi. "Saamme sitä mitä odotamme."

Oletko koskaan tavannut sellaista ihmistä, joka uskoo vakaasti omaan menestykseensä, vaikka kaikki tosiasiat puoltaisivatkin päinvastaista? Nämä ihmiset, jotka odottavat menestyvänsä, myös lopulta menestyvät.

Jos uskot, että voit ainoastaan epäonnistua, et toimi sillä tasolla, jota tarvitaan onnistumiseen, merkityksellisyyteen ja kasvuun. Miksi edes yrittäisit? Odotuksen teoria toimii kahteen suuntaan. Jos odotat menestyväsi, menestyt. Jos odotat epäonnistuvasi, sinä mitä todennäköisimmin epäonnistut - vaikka epäonnistuisitkin pelkästään sen takia, että et tehnyt mitään.

Omaan menestykseen uskominen mahdollistaa toiminnan. Tämä ruokkii tarkoitustasi.

USKO, ETTÄ MUUT IHMISET AUTTAVAT SINUA

Osa ihmisistä toimii siten, että he kuvittelevat heidän ympärillään olevien ihmisten olevan samalla matkalla kohti maailmanhallintaa. He uskovat, että ihmiset haluavat auttaa heitä ja, että jopa tuntemattomatkin ihmiset haluavat auttaa. Joten he pyytävät apua.

Usko siihen, että toiset ihmiset haluavat auttaa, on kriittinen uskomuksesi, sillä se antaa itseluottamusta pyytää apua. Sinä et ole yksin. Sinä et ole omillasi. On olemassa paljon ihmisiä, jotka voivat ja haluavat auttaa sinua. Sinun täytyy vain pyytää heitä.

Uskominen siihen, että toiset ihmiset voivat auttaa on yksi tapa hoitaa omaa resurssointiasi.

USKO SIIHEN, ETTÄ ASIAT JÄRJESTYVÄT

Yksi tärkeimmistä perusasioista menestyneiden ihmisten taustalla on heidän optimisminsa, usko siihen, että asiat järjestyvät aina lopulta, olivatpa ne hetkittäin kuinka metsässä tahansa. Tämä on oikeasti todella voimakas uskomus, sillä se antaa meille kyvyn mennä eteenpäin epäonnistumisesta toiseen, ilman, että menettäisimme innostustamme, kuten Winston Churchill:kin aikanaan sanoi.

Tämä uskomuksemme mahdollistaa kyvykkyyden, sinnikkyyden ja päättäväisyyden.

Sen uskottelu, että meillä ei ole tulevaisuutta, on vaarallinen ja epäterveellinen uskomus. Tämä ajattelutapa tappaa kaiken aloitteellisuuden, ja tämä johtuu yleensä kyvyttömyyden ja positiivisuuden puutteesta.

Usko siihen, että asiat aina järjestyvät on optimismia. Tämä ei tarkoita aina sitä, että saavutat sen lopputuloksen, jota haluat, silloin kun sitä haluat. Tämä ajatus johtaa siihen, että jatkat tavoittedesi eteen työskentelyä ja lopulta saavutat hyviä tuloksia.

Uskomukset, jotka erottavat, joiden avulla onnistut, joiden johdosta muut auttavat sinua ja joiden ansiosta asiat lopulta muuttuvat hyviksi vastoinkäymisistä huolimatta, ovat uskomuksia, jotka vievät sinut kohti menestystäsi. Kysymyksiä. Uskotko, että tekemisilläsi on merkitystä? Uskotko, että voit tuottaa arvoa toisille? Uskotko omaan menestykseesi? Uskotko, että muut auttavat sinua, jos pyydät heitä? Luotatko siihen, että asiat järjestyvät loppuenlopuksi?


Four Powerful Beliefs You Must Hold to Succeed In Sales
NOVEMBER 28, 2012 BY S. ANTHONY IANNARINO 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.