Muistatko viimeviikkoisen viestin Ansoffin matriisista, eli liiketoiminnan kasvuvaihtoehdoista riskiarvioinnin avulla. Nykytuotteita tai uusia tuotteita nykyisille asiakkaille...
Jos haluat myydä enemmän nykyisiä tuotteita nykyisillä asiakkaille, piirrä yksinkertainen kaavio tuotteista ja palveluistasi. Älä suotta pelkää vanhojen tuotteiden pöylttämistä.
Listaa parhaimmat asiakkaasi ylhäältä alaspäin. Listaa tuotteet nimilistan yläpuolelle vaakasuoraan. Merkitse asiakkaiden kohdalle mitä tuotteita heillä on. Suunnittele tyhjäksi jäävien laatikoiden toteutus, eli myyminen.
Myy nykyisille parhaimmille asiakkaillesi enemmän nykyisiä tuotteitasi.
- How to Master the Ansoff Matrix, By John Warrillow -
Jos haluat myydä enemmän nykyisiä tuotteita nykyisillä asiakkaille, piirrä yksinkertainen kaavio tuotteista ja palveluistasi. Älä suotta pelkää vanhojen tuotteiden pöylttämistä.
Listaa parhaimmat asiakkaasi ylhäältä alaspäin. Listaa tuotteet nimilistan yläpuolelle vaakasuoraan. Merkitse asiakkaiden kohdalle mitä tuotteita heillä on. Suunnittele tyhjäksi jäävien laatikoiden toteutus, eli myyminen.
Myy nykyisille parhaimmille asiakkaillesi enemmän nykyisiä tuotteitasi.
- How to Master the Ansoff Matrix, By John Warrillow -
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.