Siirry pääsisältöön

Menestyvän yrityksen neljä tukipilaria

Mari Smith ja Anne McKevitt kertoivat taannoisessa webjamissaan menestyvän yrityksen luonnin neljästä kulmatolpasta. Tässä tiivis yhteenveto tarinalle:

four


  1. Perusta yrityksesi TUKEVALLE pohjalle, omalle innostusalueesi (ajattele toimistoasi rahantekokoneen moottorina), tuottavuudelle ja sosiaalisen median menestykselle. Huolehdi siitä, että tiedät vastauksen kysymykseen *miksi*.

  2. Tämän jälkeen RAKENNA kaikki alueet kuntoon: rutiinisi, johdonmukaisuutesi, suunnitelmallisuutesi kaikkeen tekemiseesi, ja selkeys siihen kaikkeen *mitä* meinaatkin tehdä.

  3. Seuraavaksi kohdista mielenkiintoisi KASVUUN - siihen mikä liiketoiminnassasi toimii hyvin, mikä  sosiaalisessa mediassa toimii yrityksen eteen hyvin, ja samoin myös oman tuottavuutesi osalta. Kuinka suureksi haluat kasvattaa toimintaasi?

  4. Lopuksi on aika MONISTAA. Tämä on se hetki, kun rakennat tiimejä, delegoit vastuita ja ulkoistat. Sinun on pakko laittaa tämä juttu kuntoon, jos haluat rakentaa itsellesi menestyvän liiketoiminnan tai brandin.

~ Business Success Strategy, Mari Smith ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Liideistä diilejä

Tohtori Seppisen ohjauksessa on mahdollista tutustua siihen, miten tosielämän liideistä väännetään aitoja diilejä. Kaupan rakentaminen ei ole koskaan kiinni perusprosessista, mutta sen avulla voidaan tasata vaihteluita hyvän ja huonon päivän välillä. Miten liidejä voi parantaa viestinnän keinoin?  Miten tunnistaa liideistä oikeat asiakkaat?  Minkälainen bisnesidea on hyvä?  Mistä liidejä voi synnyttää?  Onko tarinasta hyötyä? Vastauksia täältä tai  PPTehtaasta!