Jos kilpailet vain hinnalla, häviät kilpailun aina lopulta. Muista, että ihmiset eivät oikeasti osta hinnan perusteella, vaan koetun ja arvioidun arvon perusteella.
Jos tuotteesi tai palvelusi on "liian kallis" se mitä asiakkaat oikeasti haluavat sanoa on, että sinun juttusi maksaa vain enemmän kuin he ovat valmiita siitä maksamaan. Käytännössä tämä tarkoittaa, että heillä on tunne siitä, että se mitä he saavat rahalleen vastinetta, ei oikeasti ole sen arvoista mitä siitä pyydetään.
Tuote tai palvelu täytyy aina asemoida sen oletetun arvon mukaan niin, että siitä saatava arvo ja asiakkaan kokema arvo on siitä pyydettävää hintaa isompi.
- John Assaraf -
Jos tuotteesi tai palvelusi on "liian kallis" se mitä asiakkaat oikeasti haluavat sanoa on, että sinun juttusi maksaa vain enemmän kuin he ovat valmiita siitä maksamaan. Käytännössä tämä tarkoittaa, että heillä on tunne siitä, että se mitä he saavat rahalleen vastinetta, ei oikeasti ole sen arvoista mitä siitä pyydetään.
Tuote tai palvelu täytyy aina asemoida sen oletetun arvon mukaan niin, että siitä saatava arvo ja asiakkaan kokema arvo on siitä pyydettävää hintaa isompi.
- John Assaraf -
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.