Viestintä on avain myyntimenestykseen. Huolehdi, että tuotteen ja palvelun viestintä keskittyy aina sen tuottamaan arvoon, pidä huolta, että viestit kohdistuvat haluihin ja hyötyihin.
Tarkista verkkosivujen ja esitteiden sisältö, harjoittele ja kertaa hissipuhetta, varmista, että kaikki viestintä tukee ja välittää tuotteen arvoa sen myymiseksi. Ylitä odotukset. Tee enemmän, kuin asiakkaasi odottavat. Visioi etukäteen mitä arvolupauksen ylittäminen saa aikaan asiakkaissa, ja toteuta visio. Älä koskaan unohda uusia ostajaehdokkaita, prospekteja.
Jos ihmisille voi tuottaa arvoa ja elämyksiä heistä tulee asiakkaiden sijasta markkinoinnin sanansaattajia, referenssejä. Muista, jos keskityt ainutkertaisen arvon tuottamiseen, hinta ei ole koskaan ongelmana.
- John Assaraf -
Tarkista verkkosivujen ja esitteiden sisältö, harjoittele ja kertaa hissipuhetta, varmista, että kaikki viestintä tukee ja välittää tuotteen arvoa sen myymiseksi. Ylitä odotukset. Tee enemmän, kuin asiakkaasi odottavat. Visioi etukäteen mitä arvolupauksen ylittäminen saa aikaan asiakkaissa, ja toteuta visio. Älä koskaan unohda uusia ostajaehdokkaita, prospekteja.
Jos ihmisille voi tuottaa arvoa ja elämyksiä heistä tulee asiakkaiden sijasta markkinoinnin sanansaattajia, referenssejä. Muista, jos keskityt ainutkertaisen arvon tuottamiseen, hinta ei ole koskaan ongelmana.
- John Assaraf -
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.