Siirry pääsisältöön

Arvokasta sisältöä

Miten kirjoittaa blogia tai luoda arvokasta bisness-sisältöä?

Sinä et ole vain yritys. Sinä olet Mediayhtiö. Oletko valmis? Seuraavien vuosien aikana et ole pelkästään vastuussa tuotteidesi ja palveluidesi myynnistä. Ajattele itseäsi mediayhtiönä, jolla on velvoite viihdyttää, viestittää ja kouluttaa ihmisiä hyvään sisältöön.

Mitä tämä sitten tarkoittaa? Miten ihmeessä joku blogiviesti voi saada aikaiseksi enemmän myyntiä ja hyötyä, kuin jokin toinen? Entä mitkä ovat parhaimpia tapoja mielenkiintoisen tiedon jakamiseen läpi sosiaalisten verkostojen? Pitäisikö sinun vain hukata nykyinen sivustosi ja hypätä jonkin blogialustan kimppuun, kuten Tumblr tai vaikkapa Pinterest? Niin paljon huomioonotettavaa, eikö totta?

Ensimmäinen neuvoni on, että tilaa ilmainen uutiskirjeeni ja saat ideoita ja ajatuksia otsikoista aihioiksi. Uutiskirjeen lisäksi käy tällä sivulla aina silloin tällöin ja voit löytää arvokkaita vihjeitä miten voit tuottaa lisää hyvää ja hyödyllistä sisältöä sivustollesi.

Jos haluat lukea joitakin aiempia viestejäni löydät ne helpoimmin täältä. Nähdään ja kuullaan. Lisää tavaraa tulossa tuonnempana.

Plus Pasi


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.