Siirry pääsisältöön

Menestys on tiimityötä

Tämä harjoitus ei ole sellaisenaan itseisarvoista, mutta voi auttaa menestyksen mahdollistamisessa ja varmistamisessa. Tee menestyssuunnitelma lopusta-alkuun -suunnitteluna.

 1. Pura menestyminen avainaluella ajatusleikkinä vastaamalla näihin kysymyksiin, niinkuin olisit määräpäivässä.

- Markkinointi: mitkä markkinoinnin keinot mahdollistivat onnistumisen?
- Tyytyväisyys: miten nykyinen asiakastyytyväisyys saavutettiin?
- Verkostot: minkälaisia kumppanuuksia matkalla tarvittiin?
- Kehitys: mitä tarvittiin nykyisten tuotteiden luomiseksi?
- Ihmiset: ketä onnistumista oli tekemässä, miksi?

2. Luo toimintasuunnitelmasi runko näiden yo. vastausten pohjalta. Jos suoramarkkinointi mahdollisti menestymisen, ohjaa markkinointia sinnepäin, jos Jokinen avasi ovia, palkitse häntä, jos palvelu ratkaisi tyytyväisyyden, prosessoi se jne... 

Kun toimintasuunnitelman runko on valmiina, se voidaan viestiä, sitä voidaan tarkentaa, ja se voidaan toteuttaa  annetuilla työkaluilla, tiimityönä.

Dave Lavinsky -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.