Siirry pääsisältöön

Älä unohda ihmisiä muutoksessa

Oma asenteesi muutokseen ja sen synnyttämiin ongelmiin on ratkaisevaa myös muiden motivoinnissa. Ei riitä, että kerrot hyödyistä, vaan sinun on myös osoitettava, että aiot kulkea koko muutosmatkan aina muutoksen toimeenpanoon asti.

Kysy ihmisiltä paljonko he tietävät. Kysy heiltä mitä vaikutuksia hankkeella on heidän päivittäiseen työhönsä. Pyydä heiltä apua ja ideoita hankkeen eteenpäinviemiseksi.

"Ole itse se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä" - Mahatma Gandhi 

Älä unohda ihmisiä, jotka eivät suoranaisesti ole muutoksen kohteena. Hekin tarvitsevat huomiotasi.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.