Siirry pääsisältöön

Onneksi olkoon, olet juuri voittanut...

Kultaisen pääsylipun elämäsi ennakkonäytökseen...

Xpreia Play Golden Ticket

Kiitos loistavasta viikosta, ja siitä, että olet jaksanut olla täällä. Tämä oli nyt tässä. Seuraavat jaksot kirjoitetaan jossain toisaalla. Kerron samalla myös sen, että kirjoitan tämän viestin täältä menneisyydestä tulevaisuuteen.

Tänään on 6.9. Kun luet tämän on 9.6...Paljon on tapahtunut. Paljon tehty ja koettu. Paljon on silti vielä tekemättä. Päätän tässä kohdin tämän jakson. Nyt on aika kääntää yksi välilehti tässä elämässä. Antaa tämän kirjoituksen ja näiden muiden juttujen jatkaa omaa elämäänsä.

Se mihin tämä päätös johtaa. Eli mitä näiden kahden päivän välillä on tapahtunut on tänään historiaa. Tai. Jakomielitautista tai ei, on juuri nyt tulevaisuutta.

Kaikki tulevaisuus luodaan kuvittelemalla. Kaikki muutokset tehdään myymällä. Nyt on aika myydä jotain. Kesälomaa? Kiitos kun olit, tulit, ja viivyit. On ollut hauskaa kuulla ajatuksiasi näistä jutuista. Juuri sen takia minä kirjoittelin. Ilman sinua tällä ei olisi ollut mitään arvoa. Kiitos!

Nähdään jatko-osassa. Loistavaa ennakkonäytöstä, ja aurinkoa 8-)

+Pasi

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.