Myynti tuo ja luo kasvua. Mitä vastaat otsikon kysymykseen? Tarvitseeko yrityksesi lisää myyntiä?
Lisää myyntiä? Kestävän kasvun taustalla täytyy aina olla lisää myyntiä. Myynnin kasvattaminen vaatii usein parempia ja laadukkaampia kohdeasiakkaita. Kasvun edellä myynnin prosessi pitää virtaviivaistaa ja yhdistää markkinoinnin prosessiin. Tämä ei tapahdu vain kaaviotasolla vaan sen täytyy näkyä myös tekemisen tasolla. Toimiva ja tehokkas myyntiprosessi ja markkinointiprosessi antavat kestävän kasvun edellytyksiä. Myyntiprosessin monistaminen on avainasia onnistumiselle. Myynti tuo kasvua. Oletko samaa mieltä?
Kesäsponsori, Soldeman Oy on nuorekas ja tuore tuulahdus myynnin maailmaan. Tiimiosaamista yksilöosaamisen sijaan. Enemmän tekoja pelkän puheen sijaan. Soldeman pyrkii myymään asikkailleen sitä mitä he haluavat ostaa sen sijaan, että he myisivät sitä mitä on tarjolla.
www.soldeman.fi
Lisää myyntiä? Kestävän kasvun taustalla täytyy aina olla lisää myyntiä. Myynnin kasvattaminen vaatii usein parempia ja laadukkaampia kohdeasiakkaita. Kasvun edellä myynnin prosessi pitää virtaviivaistaa ja yhdistää markkinoinnin prosessiin. Tämä ei tapahdu vain kaaviotasolla vaan sen täytyy näkyä myös tekemisen tasolla. Toimiva ja tehokkas myyntiprosessi ja markkinointiprosessi antavat kestävän kasvun edellytyksiä. Myyntiprosessin monistaminen on avainasia onnistumiselle. Myynti tuo kasvua. Oletko samaa mieltä?
Kesäsponsori, Soldeman Oy on nuorekas ja tuore tuulahdus myynnin maailmaan. Tiimiosaamista yksilöosaamisen sijaan. Enemmän tekoja pelkän puheen sijaan. Soldeman pyrkii myymään asikkailleen sitä mitä he haluavat ostaa sen sijaan, että he myisivät sitä mitä on tarjolla.
www.soldeman.fi
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.