Siirry pääsisältöön

Lisää myyntiä?

Myynti tuo ja luo kasvua. Mitä vastaat otsikon kysymykseen? Tarvitseeko yrityksesi lisää myyntiä?


Lisää myyntiä? Kestävän kasvun taustalla täytyy aina olla lisää myyntiä. Myynnin kasvattaminen vaatii usein parempia ja laadukkaampia kohdeasiakkaita. Kasvun edellä myynnin prosessi pitää virtaviivaistaa ja yhdistää markkinoinnin prosessiin. Tämä ei tapahdu vain kaaviotasolla vaan sen täytyy näkyä myös tekemisen tasolla. Toimiva ja tehokkas myyntiprosessi ja markkinointiprosessi antavat kestävän kasvun edellytyksiä. Myyntiprosessin monistaminen on avainasia onnistumiselle. Myynti tuo kasvua. Oletko samaa mieltä?

Kesäsponsori, Soldeman Oy on nuorekas ja tuore tuulahdus myynnin maailmaan. Tiimiosaamista yksilöosaamisen sijaan. Enemmän tekoja pelkän puheen sijaan. Soldeman pyrkii myymään asikkailleen sitä mitä he haluavat ostaa sen sijaan, että he myisivät sitä mitä on tarjolla.

www.soldeman.fi

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.