Siirry pääsisältöön

Kaikki ovat ylpeitä jostakin

Ylpeys on voimallinen motivaattori ja kaikki ovat ylpeitä jostakin.

1. Et voi koskaan muuttaa ihmisiä, mutta voit kuitenkin muuttaa heidän suhtautumistaan ja käyttäytymistään.

2. Johtajan kokema todellisuus muodostaa tekijöiden itselleen luomat odotukset. Johto saa sen mitä tekijä kokee ja näkee.

3. Kohtaat aina sellaista käytöstä, jota odotat ja odotuksillasi vahvistat. Vahvistaminen voi aina olla joko positiivista tai negatiivista.

4. Arvostelemme itseämme motiiviemme kautta, mutta toisia heidän toimiensa kautta. Jokainen tekee parhaimpansa perustellakseen oman toimintansa.

5. Kaikki ihmiset ovat motivoituneita, vaikka emme voi motivoida heitä, voimme ohjata heitä heidän motivaattoriensa avulla.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.