Siirry pääsisältöön

Peruuta tilauksesi!

By Chris Brogan

Morgen! Kunnioitan ja arvostan isääni todella paljon. Hänen roolinsa on ollut todella iso siinä mikä minusta on tullut. Mutta aivan kuten varmaan kaikkien muidenkin vanhemmissa, hänessä oli yksi piirre, joka häiritsi minua aina (menneessä aikamuodossa, koska hän ei enää ole tällainen).

Use BB gun to shoot the star = impossible.  Gun is warped so BB's arch.  I almost won last year, I barely got anywhere this year.  Unsubscribe.

Isäni on edelleen elossa ja hän asuu Las Vegasissa - Moi Isi!). Isäni tilasi aiemmin TONNEITTAIN erilaisia uutiskirjeitä, mutta hän ei lukenut niistä yhtäkään.


Hänellä oli kaikenlaisia kansioita eri merkinnöillä varustettuna, kuten "tallennusvälineet" ja "tietokanta-arkkitehtuuri" ja kaikkea muuta, joissa kaikissa oli valtaisa määrä lukematonta postia. Ja nyt tarkoitan siis tuhansittain. Sanoinkin hänelle usein piikitellen, että "miksi edes tilaat noita uutiskirjeitä, jos et lue niitä koskaan?" Hän yleensä vastasi minulle jotakin sellaista, kuin "Nyt kun minulla on ne täällä, löydän ne jos tarvitsen niitä."

PYYDÄN SINUA PERUUTTAMAAN TILAUKSESI

Olen tehnyt todella kovasti töitä uutiskirjeeni eteen, jotta siitä olisi sinulle mahdollisimman paljon hyötyä. MONET ihmiset ovat olleet ihania jättäessään kommenttejaan tai lähettäessään minulle suoraan viestiä kertoakseen, että he odottavat aina seuraavaa viikkoa ja uutta kirjettäni. Osaatko yhtään arvata kuinka harvinaista tämä on? Markkinoijan näkövinkkelistä tarkasteltuna useimmat toivovat (rukoilevat), että 20% luettaisiin. Entä minä sitten? Hyvinä viikkoina kaksinkertaisesti tämä.

Mutta tässä on se juttu: entä jos tilaat jotain uutiskirjettä vain koska se vaikuttaa hyvältä idealta, mutta et todellisuudessa lue sitä? Et ole enää kiinnostunut. Et tee tiedolla mitään, tai et edes tykkää siitä enää.

Jos sinä olet yksi näistä, pyydän sinua peruuttamaan tilauksesi. Klikkaa uutiskirjeen lopussa olevaa linkkiä. Olet vapaa. Olet poissa listoilta. Saat postilaatikkosi omaksesi.

ENTÄ SITTEN?

Peruutetaan tilauksemme niille jutuille, joita emme enää lue. Otetaan postilaatikostamme edes osa takaisin itsellemme. Kerrotaan kaikille sovelluksien ilmoituksillekin, että emme halua niitä jatkossa.

Haluatko muuttaa Facebook-ilmoituksiasi?

Haluatko muuttaa Google+ -ilmoituksiasi?

Haluatko muuttaa Twitter-ilmoituksiasi?

Haluatko muuttaa LinkedIn-ilmoituksiasi?

Miksi et? Otetaan postilaatikkomme omaan hallintaamme. Poistetaan kaikki ne jutut, joista ei ole meille enää hyötyä.

Haluatko tietää yhden mieluisimmista tempuistani? Kysyn ihmisiltä mitä blogeja he suosittelevat. Tämän jälkeen kysyn heiltä mitä blogeja he lukevat päivittäin. Lista ei ole koskaan sama. Arvaapa miksi? Koska useimmat blogeista hiipuvat ajan kanssa. Opimme jonkin ajan kuluessa, että meidän ei tarvitsekkaan pysyä ajantasalla.

Joten lopetetaan.

RAKENNETAAN ARVOVERKOSTOJA

Koko tämän juttuni tavoitteena on vain yksi asia: Haluan rakentaa arvoverkostoja ja haluan rohkaista sinua samaan juttuun. Haluan sinun haluavan olla osa tätä minun juttuani, kiinnostunut niistä jutuista, joita voimme yhdessä tehdä mahdollisuuksiemme parantamiseksi ja tavoitteidemme saavuttamiseksi. Ja jos tämä vaatii sitä, että peruutat jonkin tilauksesi? Silloin minäkin haluan samaa asiaa, haluan oikeasti pitää sinut mukana tällä matkalla, mutta vain jos sinä itsekin haluat sitä.

Ja omassa elämässäsi, voit tehdä täysin samoja juttuja. Voit aloittaa sen irtaantumalla kaikista niistä paikoista ja jutuista, jotka eivät enää palvele sinua. Riisutaan pois kaikki "me luulemme, että meidän täytyy ____" -tyyppiset vakiojutut ja keskitytään niihin asioihin, joista on meille aidosti hyötyä.

Vapaus! (Vaikka vapaus tarkoittaisikin sitä, että et lukisi tätä enää.)

Toivon sinulle menestystä. Oletko messissä? Oletko valmiina aloittamaan irtaantumisen kaikista niistä jutuista, joista ei ole sinulle hyötyä? Anna palaa!

Ja toivon aidosti sitä, että me kaksi näemme silti ensi viikolla.

VIIMEHETKEN MYYMI

Yli 150 fiksua ja aitoa tyyppiä on rekisteröitynyt Brave New Year -ohjelmaani, ja he rakentavat aktiivisesti tukiverkostoaan ja yhteisöä. Jos et ole vielä tutustunut tähän, niin tutustu ihmeessä, ja tule mukaan. Homma on kohtuuhintaista, sillä ohjelma maksaa vähemmän kuin illallinen kahdelle ja vastineeksi opit uusia juttuja, saat uutta tietoa ja pääset sisälle yhteisöön, joka kestää kauemmin, kuin mikään koulutusohjelma.

Hyppää mukaan!
--Chris...

Human Business Works 110 Marginal Way #744 Portland, Maine 04101 United States             (978) 378-0705    

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.