Muutokselle voidaan aina etsiä erilaisia perusteita, toiset ovat hyvä, toiset vielä parempia. Myyntiin ja miksei myös markkinointiinkin voidaan kuitenkin soveltaa seuraavan kappaleen opetuksia, eli mikä muuttuu, jos mitään ei muuteta?
"Oletko kyllästynyt samoihin vanhoihin tuloksiin vuodesta vuoteen? Toivotko asioiden muuttuvan? Luuletko, että asiat muuttuvat, jos teet samoja asioita vuosi vuoden perään? Etpä tietenkään usko. En minäkään. Mitä asioita sinä olet viimeksi muuttanut muokataksesi paremman huomisen?
Muutos ei välttämättä ole aina hyvästä, mutta tästä huolimatta se tapahtuu. Se miten me siihen reagoimme miten me muutosta hyödynnämme on menestymisen ja menehtymisen erotuksena
"Oletko kyllästynyt samoihin vanhoihin tuloksiin vuodesta vuoteen? Toivotko asioiden muuttuvan? Luuletko, että asiat muuttuvat, jos teet samoja asioita vuosi vuoden perään? Etpä tietenkään usko. En minäkään. Mitä asioita sinä olet viimeksi muuttanut muokataksesi paremman huomisen?
Muutos ei välttämättä ole aina hyvästä, mutta tästä huolimatta se tapahtuu. Se miten me siihen reagoimme miten me muutosta hyödynnämme on menestymisen ja menehtymisen erotuksena
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.