Siirry pääsisältöön

Muutos on hyvästä

Muutokselle voidaan aina etsiä erilaisia perusteita, toiset ovat hyvä, toiset vielä parempia. Myyntiin ja miksei myös markkinointiinkin voidaan kuitenkin soveltaa seuraavan kappaleen opetuksia, eli mikä muuttuu, jos mitään ei muuteta?

"Oletko kyllästynyt samoihin vanhoihin tuloksiin vuodesta vuoteen? Toivotko asioiden muuttuvan? Luuletko, että asiat muuttuvat, jos teet samoja asioita vuosi vuoden perään? Etpä tietenkään usko. En minäkään. Mitä asioita sinä olet viimeksi muuttanut muokataksesi paremman huomisen?

Muutos ei välttämättä ole aina hyvästä, mutta tästä huolimatta se tapahtuu. Se miten me siihen reagoimme miten me muutosta hyödynnämme on menestymisen ja menehtymisen erotuksena

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.