Jos joku väittää, että verkko ja digiautomaatio poistavat myynniltä ja markkinoinnilta tarpeen kunnolliseen prospektointiin, he ovat tyhmiä tai sitten he eivät tiedä mistä he puhuvat.
En lähde enempää väittelemään käsitteen taustoista.
Kysyt kaveriltasi jos kaipaat taustoitusta tuolle. Ja muista kuunnella vastausta. Prospektointi hyvän myynnin kulmasta on tapa kohdentaa tekeminen mahdollisimman oikeisiin mahdollisiin asiakkaisiin.
Kyse on siis fiksummasta tekemisestä. Kannattaako tämä?
En lähde enempää väittelemään käsitteen taustoista.
Kysyt kaveriltasi jos kaipaat taustoitusta tuolle. Ja muista kuunnella vastausta. Prospektointi hyvän myynnin kulmasta on tapa kohdentaa tekeminen mahdollisimman oikeisiin mahdollisiin asiakkaisiin.
Kyse on siis fiksummasta tekemisestä. Kannattaako tämä?
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.