Siirry pääsisältöön

Huippumyyjä on utelias

Huippumyyjät ovat erittäin harvoin itseään täynnä olevia egoisteja, päinvastoin. Useimmat parhaimmista myyjistä ovat usein vaatimattomia ja inhimmillisiä tiimipelaajia.

Perdus

Huippujen toiminta on tekemiseen keskittynyttä ja he ovat rohkeita. He ovat tavoiteorientoituneita, eli he kohdistavat tekemisensä tavoitteidensa saavuttamiseen ja seuraavat omaa onnistumistaan aktiivisesti.

Vaatimattoman asenteen mukana huippumyyjiä yhdistää sekä vahva velvollisuudentunto että luotettavuuden ja vastuuntunnon yhdistelmä, jonka ansiosta he suhtautuvat työhönsä tosissaan ja ottaen vastuun tekemisen tuloksista.

Kilpailullisuutensa ansiosta huippumyyjän sisäänrakennettu ominaisuus on kyky käsitellä pettymyksiä hyvin. Huippumyyjillä on kyky jättää pettymykset taakseen kolleegoitaan nopeammin.

Parhaimpien myyjien myyntitapa on useasti keskusteleva, kyselevä ja kuunteleva. Huippumyyjä on utelias.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.