Siirry pääsisältöön

Tekstit

Työ on hauskaa

Muista aina olla rehellinen itsellesi, ja myös muille. Muista pitää työssä hauskaa. Rehellisyys mahdollistaa sen, että nukuttuasi yön ylitse sinun ei tarvitse muistaa mitä sanoit. Kun sekoitat työn ja hauskanpidon sinulla on itseasiassa hauskaa silloin kun teet kovasti töitä. Älä ota kaikkea liian vakavasti. Rentoudu.

Menestykseen tarvitsee tuloksia

Tee suunnitelma johon suunnitelet itsesi mukaan. Ole rehellinen ja valpas ajatuksiesi ja tekojesi kanssa. Tee töitä uskomustesi kautta. Aloita. Säädä myyntiä. Ratkaise ongelmia. Saavuttaaksesi tavoitteesi ja elämäntyylihaaveesi tarvitset tuloksia. Muuta pelin sääntöjä muuttamalla tuloskorttiasi. Tarvitset aktiviteettejä, sinun täytyy pitää itsesi kiireisenä. Asenne ratkaisee. Oikea asenne lähtee uskomuksistasi. Hienosäädä ja haasta uskomuksesi!

Organisaatio ei opi

Kun organisaatio oppii, se selviytyy paremmin sille asetetuista tavoitteista, yksilöt voivat paremmin ja oppivat lisää. Vaikka väite onkin tavallaan totta, kannattaa aina muistaa, että organisaatio ei opi tai kehity. Vain yksilöt jotka organisaation muodostavat oppivat ja kehittyvät. Heidän kykynsä ja osaamisensa tekee organisaatiosta älykkäämmän, tai...

Kylmäsoitto lämmittää

Kaikkien aika on nykyään kortilla. Tästä syystä on paljon järkevämpää lämmitellä ennen varsinaista kylmäsoittoa; mikä yritys, miksi soittaa, kenelle soittaa ja mihin soitolla oikeastaan pyritään. Ei riitä. Tee oma räppi. Harjoittele se ulkoa. Toista kunnes olet varma, että asia, jolla luottamus syntyy on sinua itseäsi, ei räppiä. Puhelin kouraan. Puhu selvästi, ole oma itsesi. Kerro kuka olet. Häiritsetkö. Puhu rauhallisesti, se kiire mikä oli ennen soittoa, on loppu. Älä keskity tavoitteeseen, keskity hetkeen. Kysy, kuuntele, reagoi. Pidä tavoite kirkkaana mielessäsi, etene sitä kohti, mutta muista, kiire meni jo. Jos ei onnistunut, seuraava onnistuu. Luota itseesi. Paras aika kylmäsoitolle on silloin, kun sinusta tuntuu hyvältä.

Muista käytöstavat

Mitä viestejä vaatteesi lähettävät, trendikäs, konservatiivinen vai totaalisen jäljessä aikakaudesta, entä hiukset, ja tyyli yleensä. Ensivaikutelma ratkaisee Tutustu yritykseen, silmäile vuosikertomuksesta tunnuslukuja ja taustoja toiminnalle. Jos tiedät asiakkaasi taustoista ja heidän tarjoamista palveluistaan, olet hienoisesti edellä useimpia. Opettele lukemaan asiakkaasi tyyliä ja työskentelytapaa ja säädä omaa lähestymistäsi sen mukaiseksi. Ennakoi asiakkaan odotuksia ja tarpeita, kuuntele tarkaavaisesti ja ole valmistautunut kysymyksiin. Ole rehellinen. Myönnä, jos et tiedä jotain ja etsi vastaus jälkikäteen. Muista hyvät käytöstavat ja etiketti niin kokouksissa kuin käytävälläkin.

Vahvista ja varmista asiakkuutesi

Vahvistettu ja varmistettu asiakkuus on kuin täydellisillä ehdoilla varustettu vakuutus. Vaikka tilanne olisi kuinka paha tahansa aina on joku kenen puoleen voi kääntyä. Kenelle on tehnyt kauppaa ja keneltä voi pyytää kauppaa. Asiakkuuden varmistamiseen on oikeasti vain yksi happotestauksen kestävä keino, suhtaudu fanaattisesti asiakkaan tyytyväisyyteen. Varmista toimitusten laatu itse, ole käytettävissä, ole yhteydessä. Ylitä asiakkaan odotukset aina. Ylitä ne yhdellä prosentilla, se riittää. Kysy asiakkalta tyytyväisyyskysymyksiä. Varmista saatujen vastausten laatu toiminnalla. Kysyminen ja kuunteleminen ei ole koskaan tyhmää tai turhaa.