Mitä viestejä vaatteesi lähettävät, trendikäs, konservatiivinen vai totaalisen jäljessä aikakaudesta, entä hiukset, ja tyyli yleensä. Ensivaikutelma ratkaisee
Tutustu yritykseen, silmäile vuosikertomuksesta tunnuslukuja ja taustoja toiminnalle. Jos tiedät asiakkaasi taustoista ja heidän tarjoamista palveluistaan, olet hienoisesti edellä useimpia. Opettele lukemaan asiakkaasi tyyliä ja työskentelytapaa ja säädä omaa lähestymistäsi sen mukaiseksi.
Ennakoi asiakkaan odotuksia ja tarpeita, kuuntele tarkaavaisesti ja ole valmistautunut kysymyksiin. Ole rehellinen. Myönnä, jos et tiedä jotain ja etsi vastaus jälkikäteen.
Muista hyvät käytöstavat ja etiketti niin kokouksissa kuin käytävälläkin.
Tutustu yritykseen, silmäile vuosikertomuksesta tunnuslukuja ja taustoja toiminnalle. Jos tiedät asiakkaasi taustoista ja heidän tarjoamista palveluistaan, olet hienoisesti edellä useimpia. Opettele lukemaan asiakkaasi tyyliä ja työskentelytapaa ja säädä omaa lähestymistäsi sen mukaiseksi.
Ennakoi asiakkaan odotuksia ja tarpeita, kuuntele tarkaavaisesti ja ole valmistautunut kysymyksiin. Ole rehellinen. Myönnä, jos et tiedä jotain ja etsi vastaus jälkikäteen.
Muista hyvät käytöstavat ja etiketti niin kokouksissa kuin käytävälläkin.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.