Siirry pääsisältöön

Muista käytöstavat

Mitä viestejä vaatteesi lähettävät, trendikäs, konservatiivinen vai totaalisen jäljessä aikakaudesta, entä hiukset, ja tyyli yleensä. Ensivaikutelma ratkaisee

Tutustu yritykseen, silmäile vuosikertomuksesta tunnuslukuja ja taustoja toiminnalle. Jos tiedät asiakkaasi taustoista ja heidän tarjoamista palveluistaan, olet hienoisesti edellä useimpia. Opettele lukemaan asiakkaasi tyyliä ja työskentelytapaa ja säädä omaa lähestymistäsi sen mukaiseksi.

Ennakoi asiakkaan odotuksia ja tarpeita, kuuntele tarkaavaisesti ja ole valmistautunut kysymyksiin. Ole rehellinen. Myönnä, jos et tiedä jotain ja etsi vastaus jälkikäteen.

Muista hyvät käytöstavat ja etiketti niin kokouksissa kuin käytävälläkin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.