Tuote tai palvelu on saattanut olla markkinoilla jo pitkään. Strategia voi muuttaa tuotteen tai palvelun hyödyn, arvon ja taloudelliset ominaisuudet erilaiseksi ja uudeksi.
Strategia voi luoda asiakkaan muuttamalla luotua hyötyä tai hinnoittelua, tai sopeuttamalla tuotteen tai palvelun uudelle segmentille sopivaan sosiaaliseen ja taloudelliseen todellisuuteen, tai tarjoamalla jotain, joka edustaa asiakkaalle todellista arvoa.
Strategia antaa asiakkaalle mahdollisuuden tehdä jotain, joka palvelee hänen tarkoituksiaan. Hinta on hyödyn luomisessa usein merkityksetön seikka.
Tuotteistus on oikeasti muutakin kuin tuotannon monistamista.
Strategia voi luoda asiakkaan muuttamalla luotua hyötyä tai hinnoittelua, tai sopeuttamalla tuotteen tai palvelun uudelle segmentille sopivaan sosiaaliseen ja taloudelliseen todellisuuteen, tai tarjoamalla jotain, joka edustaa asiakkaalle todellista arvoa.
Strategia antaa asiakkaalle mahdollisuuden tehdä jotain, joka palvelee hänen tarkoituksiaan. Hinta on hyödyn luomisessa usein merkityksetön seikka.
Tuotteistus on oikeasti muutakin kuin tuotannon monistamista.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.