Siirry pääsisältöön

Enemmän parempaa kauppaa


Myynnissä viimeinen ja tärkein asia on toimituksen ja onnistumisen on varmistaminen.

success

Välitä asiakkaasta. Kiitä häntä. Ja pyydä häneltä lopuksi suosituksia.

Jatkomenestys varmistetaan aina suosituksilla. Jos olet tehnyt oikeat asiat oikeassa järjestyksessä keittosi on valmista. Et voi estää sitä, että saat enemmän parempaa kauppaa.

"Voisitko suositella kahta tai kolmea yhtä mukavaa ihmistä, sellaista, kuin sinä, joille, tästä olisi hyötyä?"

Tämä oli viimeinen juttu tästä sessiosta. Kiitos ja tsemppiä :)

~ Brian Tracy @ NBF Tallinna 23.10.2013

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.