Säästä aina asiakkaalle aikaa tai rahaa.
TAI Myy asiakkaalle lisää aikaa tai rahaa.
Kutsu asiakkaasi ostamaan. Tarjoa vaihtoehtoa. Varmista ymmärryksesi. Ja varmista lisäoptiot. Muista, että päätös aiheuttaa aina painetta. Kun kysyt kauppaa, kuuntele ja ole hiljaa. Se joka avaa suunsa ensimmäisenä "häviää".
Kerro myyntitarinasi asiakkaallesi aina käyttämällä draaman kaarta apunasi. Ominaisuus. Etu. Hyöty. OEH :). Puhu 99% ajasta asiakkaalle syntyvistä hyödyistä ja loppu jostain muusta.
"...Hyvä XX meidän YY ratkaisee tämän ongelmanne, täyttää ZZ tarpeen ja ehkäisee ÅÅ..."
Mistä sitten tiedät onko ratkaisullasi arvoa asiakkaalle? Jos myisit loma-matkoja kertoisitko lentokoneen ominaisuuksista vai kokemuksista kauniissa kohteessa?
~ Brian Tracy @ NBF Tallinna 29.10.2013
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.