Asiakas ostaa silloin, kun hän luottaa. Uskotko, että tämä on totta? Miksi?
Myyjän keskeinen tehtävä on luoda luottamuksen ilmapiiriä. Luottamusta ensin itseensä ja sen jälkeen edustamaansa yritykseen. Luottamuksen rakentaminen ei ole nopea prosessi. Luottamuksen rakentaminen vaatii aikaa ja luottamuksen menettäminen on liian helppoa. Maltti on valttia. Luottamuksen rakentaminen on helpointa aloittaa sillä, että on luotettava ja luottaa itse asiakkaaseen. Aitous ja luontevuus on luotettavaa.
Osaatko neuvoa miten luottamusta voi rakentaa? Minkälainen merkitys on pukeutumisella ja käytöstavoilla?
www.soldeman.fi
Myyjän keskeinen tehtävä on luoda luottamuksen ilmapiiriä. Luottamusta ensin itseensä ja sen jälkeen edustamaansa yritykseen. Luottamuksen rakentaminen ei ole nopea prosessi. Luottamuksen rakentaminen vaatii aikaa ja luottamuksen menettäminen on liian helppoa. Maltti on valttia. Luottamuksen rakentaminen on helpointa aloittaa sillä, että on luotettava ja luottaa itse asiakkaaseen. Aitous ja luontevuus on luotettavaa.
Osaatko neuvoa miten luottamusta voi rakentaa? Minkälainen merkitys on pukeutumisella ja käytöstavoilla?
www.soldeman.fi
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.