Siirry pääsisältöön

Miten luottamusta voi rakentaa?

Asiakas ostaa silloin, kun hän luottaa. Uskotko, että tämä on totta? Miksi?

www.soldeman.fi

Myyjän keskeinen tehtävä on luoda luottamuksen ilmapiiriä. Luottamusta ensin itseensä ja sen jälkeen edustamaansa yritykseen. Luottamuksen rakentaminen ei ole nopea prosessi. Luottamuksen rakentaminen vaatii aikaa ja luottamuksen menettäminen on liian helppoa. Maltti on valttia. Luottamuksen rakentaminen on helpointa aloittaa sillä, että on luotettava ja luottaa itse asiakkaaseen. Aitous ja luontevuus on luotettavaa.

Osaatko neuvoa miten luottamusta voi rakentaa? Minkälainen merkitys on pukeutumisella ja käytöstavoilla?

www.soldeman.fi

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Onko menestykseen oikoteitä?

Suurin osa meistä haluaa rikastua, mutta lähes yhtä moni haluaisi sen tapahtuvan nopeasti. Yleensä ajatellaan, että rikastumiseen vaaditaan joko uutteraa yrittämistä, mullistava idea tai vuosikymmenien suunnitelmallista  säästämistä .  Yhdysvallat ei ole enää ainoa mahdollisuuksien maa, mistä on kiittäminen nykyaikaa ja Internetiä.