Myynti vaatii läsnäoloa, myynti on läsnäolemista.
Tunneäly, herkkyys ja hereilläolo ratkaisevat sen minne myynnin käyrä kaartuu. Nykyisessä ärsykkeiden maailmassa ei ole helppoa olla läsnä. Läsnäoleminen on vaikeaa. Kännykät, tietokoneet, facebookit, twitterit ja snapchatit vievät huomiomme toisaalle. Mikä auttaisi?
Onnistuva hyvä myynti vaatii sen, että myyjä on läsnä asiakastilanteessa. Omat tunteet ja tunne-elämän häiriöt täytyy siirtää toisaalle. Tämän tekeminen ei ole helppoa edes parhaimmille ammattilaisille.
Mitä sinä käytät apunasi, että olet paremmin läsnä? Tiedätkö mitä huippumyyjä käyttää?
www.soldeman.fi
Tunneäly, herkkyys ja hereilläolo ratkaisevat sen minne myynnin käyrä kaartuu. Nykyisessä ärsykkeiden maailmassa ei ole helppoa olla läsnä. Läsnäoleminen on vaikeaa. Kännykät, tietokoneet, facebookit, twitterit ja snapchatit vievät huomiomme toisaalle. Mikä auttaisi?
Onnistuva hyvä myynti vaatii sen, että myyjä on läsnä asiakastilanteessa. Omat tunteet ja tunne-elämän häiriöt täytyy siirtää toisaalle. Tämän tekeminen ei ole helppoa edes parhaimmille ammattilaisille.
Mitä sinä käytät apunasi, että olet paremmin läsnä? Tiedätkö mitä huippumyyjä käyttää?
www.soldeman.fi
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.