Mari Smith ja Anne McKevitt kertoivat taannoisessa webjamissaan menestyvän yrityksen luonnin neljästä kulmatolpasta. Tässä tiivis yhteenveto tarinalle:
~ Business Success Strategy, Mari Smith ~
- Perusta yrityksesi TUKEVALLE pohjalle, omalle innostusalueesi (ajattele toimistoasi rahantekokoneen moottorina), tuottavuudelle ja sosiaalisen median menestykselle. Huolehdi siitä, että tiedät vastauksen kysymykseen *miksi*.
- Tämän jälkeen RAKENNA kaikki alueet kuntoon: rutiinisi, johdonmukaisuutesi, suunnitelmallisuutesi kaikkeen tekemiseesi, ja selkeys siihen kaikkeen *mitä* meinaatkin tehdä.
- Seuraavaksi kohdista mielenkiintoisi KASVUUN - siihen mikä liiketoiminnassasi toimii hyvin, mikä sosiaalisessa mediassa toimii yrityksen eteen hyvin, ja samoin myös oman tuottavuutesi osalta. Kuinka suureksi haluat kasvattaa toimintaasi?
- Lopuksi on aika MONISTAA. Tämä on se hetki, kun rakennat tiimejä, delegoit vastuita ja ulkoistat. Sinun on pakko laittaa tämä juttu kuntoon, jos haluat rakentaa itsellesi menestyvän liiketoiminnan tai brandin.
~ Business Success Strategy, Mari Smith ~
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.