Uuden kaupan keittäminen on, kuten aiemmin kerrottua, ihan kuin keittoa valmistaisi. Keitä soppasi aina oikeassa järjestyksessä. Ensin prospektointi, sitten esittely. Lopuksi saat kaupan.
Käytä prospektointiin 90 minuuttia aamusta, tai kontaktoi aamulla vaikkapa 22 uutta kontaktia.
Älä laita mitään laitteitasi päälle ennen kuin tämä ensimmäinen vaihe on valmiina.
Prospektoinnilla luodaan asiakas, jota ei koskaan aiemmin ollut ja jolla on selkeästi tunnistettuja ja tunnistettavia luonteenpiirteitä. Keskity luomaan arvoa. Mitä enemmän ja paremmin keskityt tähän, sitä arvokkaampi olet ja sitä parempia tuloksia saat lopulta aikaiseksi.
Kysy itseltäsi ja vastaa rehellisesti johtaako se, mitä nyt teet, kauppaan?
~ Brian Tracy @ Nordic Business Forum Tallinn, 29.10.2013
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.