Hyvä palvelu johtaa lisämyyntiin. Yksi hyvin palveltu asiakas voi olla arvokkaampi kuin koskaan kuvittelet.
Palvele asiakkaita hyvin ja he voivat avata uusia ovia asiakkuuksiin, sellaisiin, jotka eivät muutoin olisi ulottuvillasi. Muista aina palvella paremmin, kuin siitä saatava maksu edellyttäisi. Palveluasenne yhdessä kärsivällisyyden kanssa mahdollistaa kokonaisvaltaisen menestyksen.
Palvele asiakkaita hyvin ja he voivat avata uusia ovia asiakkuuksiin, sellaisiin, jotka eivät muutoin olisi ulottuvillasi. Muista aina palvella paremmin, kuin siitä saatava maksu edellyttäisi. Palveluasenne yhdessä kärsivällisyyden kanssa mahdollistaa kokonaisvaltaisen menestyksen.
Kokonaisvaltainen menestys on varallisuutta, tyytyväisyyttä, mainetta ja iloa.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.