Siirry pääsisältöön

Visualisoi verkostosi


Minusta tuntuu aivan upealta, kun syysmyrsky katosi itään ja aurinko tuli siihen tilalle. Miltä sinusta tuntuu?


Itseasiassa tänään minulla on sinulle ihan nopea, mutta ainakin omasta mielestäni hyvä ja hyödyllinen juttu. Oletko koskaan kokeillut...
verkostosi visualisoimista? Saatko kiinni mitä tämä edes voisi tarkoittaa?

Mitä hyötyä tästä voisi olla? Lyhyesti sanottuna. Verkostosi visualisointi, eli verkostokartta kertoo hyvinkin havainnollisesti siitä miten ja missä vaiheessa uraasi olet verkostoasi luonut. Tämän voi tehdä käsin piirtämällä, tai jos satut olemaan aktiivinen LinkedIn-käyttäjä, automaattisesti

Kokeile ihmeessä. Visualisoi LinkedIn-verkostosi ja kerro ajatuksiasi - click > LinkedIn Labs | InMaps

Minun mielestäni tämä antaa todella mielenkiintoisen näkökulman omien asiakaskohtaamisten ja omien "verkostoitumisponnisteluiden" tarkasteluun.

Yksinkertaisesti siistiä. Aurinkoa, loistavia linkityksiä ja loppuviikkoa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.