Mikä tahansa organisaatio voi luoda edellytykset jatkuvaan menestykseen. Jatkuvan menestyksen voi saavuttaa täyttämällä asiakkaiden ja muiden sidosryhmien tarpeet ja odotukset tasapainoisesti pitkällä aikavälillä.
Laadunhallinnan kahdeksan periaatteen avulla yrityksen johto voi johtaa organisaatiotaan entistä parempiin tuloksiin ja jatkuvaan menestykseen.
- Laadunhallinnan kahdeksan periaatetta, ISO/TC 176 -
- Asiakaskeskeisyys
- Johtajuus
- Henkilöstön osallistuminen
- Prosessimainen toimintamalli
- Järjestelmälähtöinen johtaminen
- Jatkuva parantaminen
- Tosiasioihin perustuva päätöksenteko
- Molempia osapuolia hyödyttävät toimittajasuhteet
Laadunhallinnan kahdeksan periaatteen avulla yrityksen johto voi johtaa organisaatiotaan entistä parempiin tuloksiin ja jatkuvaan menestykseen.
- Laadunhallinnan kahdeksan periaatetta, ISO/TC 176 -
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.