Siirry pääsisältöön

Suhteiden solmukohdat

Lou Imbrianon 10 käskyä liikesuhteiden järjestämiseen antaa loistavan työkalupakin kenelle tahansa ihmisten kanssa työskentelevälle.

  1. Yllätä ihmiset muistamalla jotakin heistä
  2. Katso aina tapaamiesi ihmisten käyntikortteja
  3. Kutsu ihmiset jonnekin missä he voivat olla yhdessä
  4. Luo oma systeemisi millä rekisteröit tietoa suhteistasi
  5. Lähetä toistuvasti viestejä, joiden avulla suhde on olemassa
  6. Huolehdi siitä, että se mitä teet ja toimitat antaa jotain suhteelle
  7. Muista jokaisen luomasi kontaktin seuranta, vaikka et hyötyisi siitä
  8. Kunnioita jokaista tapaamistasi ja jokaista tapaamaasi ihmistä, ja kerää tietoa
  9. Älä pysähdy, vaan jatka suhteen syventämistä ja pidä se hengissä mahdollisimman pitkään
  10. Toista erityisesti tämän listan keskikohtia säännöllisin väliajoin systeemisi mukaisesti, älä unohda!

Suhteet eivät ole yhden illan juttuja, vaan ne vaativat aikaa.

- Lou Imbriano, How to score clients -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.