Siirry pääsisältöön

Pidä lupauksesi, itsellesi

Yksi suurimmista kysymyksistä tänäpäivänä on menestyksen salaisuus. Mikä on yksi tärkeimmistä asioista menestyksen kannalta? Miten saan elämälleni enemmän sisältöä ja  merkitystä? Miten pääsen peloistani ja epäonnistumisista? Miten pääsen eroon saamattomuudestani?


Tee se mitä lupaat tehdä, tee se mitä sanot aikovasi tehdä. Siinä se. Kaikki.


Tee se mitä sanot aikovasi tehdä. Älä epäröi, älä muuta omia sanojasi, älä odota, että muut unohtavat. Tee se mitä sanoit aikovasi tehdä. Tähtää aina korkealle ja onnistuneeseen lopputulokseen. Tarkoita sitä mitä sanot. Jos lupaat jotain. Pidä lupauksesi. Silloin, kun et voi pitää antamiasi lupauksia tai tehdä lupaamiasi asioita. Muista kertoa se ääneen, rehellisesti, nopeasti ja kunnioituksella.

Ajatuksista tulee sanoja, sanoista tulee tekoja, ja teot synnyttävät menestystä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.