Siirry pääsisältöön

Määritämme itse itsemme

Herättääksesi kiinnostavien ihmisten mielenkiinnon meidän täytyy itse olla kiinnostavia. Sen sijaan, että menisimme vain töihin heidän kanssaan, meidän täytyy ensin mennä töihin itsemme kanssa. Voimme saavuttaa enemmän kuin meillä on, koska meistä voi tulla enemmän kuin olemme.

Suurin haasteemme on kasvattaa itseämme ja mahdollisuuksiamme. Voi vain kuvitella mitä omien rajojen venyttäminen saa aikaan. Tärkein kysymyksemme itsellemme ei ole se mitä me saamme siitä, mitä teemme, vaan mitä meistä tulee tekemisemme avulla.

Rahan sijasta tavoittelemme todellisuudessa omaa kasvuamme.
Me määritämme itse itsemme, ja sen mitä me saamme.
"What you become directly influences what you get."
-Jim Rohn-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.