Siirry pääsisältöön

Visio luo menestystä

Menestys on riippuvainen siitä miten nopeasti tulokset saavutetaan, ja miten oikeita tuloksia mitataan, eli saavuttamisessa on siis lopulta kyse kahdesta asiasta, nopeudesta ja oikeasta lopputuloksesta.

Tämän päivän maailmassa voittajia ovat ne, jotka toimittavat tuotteensa paremmin ja nopeammin. Toisella tavalla sanottuna, voittajat saavat oikeita lopputuloksia nopeammin kuin kilpailijansa. Ja oikeilla tuloksilla tarkoitetaan sellaisia tuloksia, joiden saavuttaminen on suunniteltua, ei sattumaa.

Menestyjät erottaa tavallisista pulliaisista kolme asiaa:
  1. Heillä on selkeä näkemys siitä mitä he haluavat saavuttaa. 
  2. He tietävät miten keskitytään ja tehdään sitä mikä on olennaista. 
  3. He osaavat toteuttaa suunnitelmansa tavoitteiden saavuttamiseksi.
Menestyksekkäät ihmiset tietävät luonnostaan mitä heidän pitää saavuttaa ja miten, toteuttaakseen visionsa.

 -Tony Jeary: The Success Strategies-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.