Siirry pääsisältöön

Hämmennä, kyseenalaista ja inspiroi

Puhu vaikuttavalla tavalla, eriytä itsesi ja ihmiset tarinasta, jonka parhaillaan uskot itsestäsi. Päästää irti mahdollisuussokeudesta, joka estää menestymisen. Inspiroidu uusiin haasteisiin ja ulos omalta mukavuusalueeltasi luomalla merkityksiä menestyksen mittareille.

Tehdäkseen jotain mitä ei ole koskaan tehnyt, pitää tulla joksikin mitä ei ole koskaan ollut.

Hämmennä kyseenalaista, inspiroi.

- Les Brown, distract, dispute, inspire -

Kommentit

  1. Kaikissa tarinoissa täytyy olla alku ja loppu.

    Usein ajatellaan, että asioita pitää jättää kuulijan tulkinnan varaan, mutta vaikuttavuuden lisäämiseksi kannattaa kohdella kuulijaa kuin konetta, eli kertoa asiat kuten haluat ne ymmärrettävän.

    Kuuntelemisen johtopäätökset ovat kuulijan tulkintoja kuulemastaan, jollei tulkintoja ohjata.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.