Siirry pääsisältöön

Toimintojen tulee olla aktiivisia

Viestinnän tehokkuus ja laatu kasvavat, kun viestintä kohdistetaan oikeille sidosryhmille ja viestintäkanaville.

Viestinnän suunnittelulle on varattava aikaa ja suunnittelua on hyvä tehdä myös pidemmällä aikavälillä. Suunnittelun toteuttaminen ei ole koskaan vain viestintätoiminnon vastuulla, vaan myös liiketoimintayksiköiden on otettava aktiivinen suunnittelurooli.

Jos viesintä- ja linjaorganisaatio eivät tee yhteistyötä, uutiset näkyvät ensin organisaation ulkopuolella ja vasta sitten sen sisällä.

Kaikkien toimintojen tulee lisäksi itse olla aktiivisia pysyäkseen ajan tasalla.

-VPRO:NKRR:37-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.