Viestinnän tehokkuus ja laatu kasvavat, kun viestintä kohdistetaan oikeille sidosryhmille ja viestintäkanaville.
Viestinnän suunnittelulle on varattava aikaa ja suunnittelua on hyvä tehdä myös pidemmällä aikavälillä. Suunnittelun toteuttaminen ei ole koskaan vain viestintätoiminnon vastuulla, vaan myös liiketoimintayksiköiden on otettava aktiivinen suunnittelurooli.
Jos viesintä- ja linjaorganisaatio eivät tee yhteistyötä, uutiset näkyvät ensin organisaation ulkopuolella ja vasta sitten sen sisällä.
Kaikkien toimintojen tulee lisäksi itse olla aktiivisia pysyäkseen ajan tasalla.
-VPRO:NKRR:37-
Viestinnän suunnittelulle on varattava aikaa ja suunnittelua on hyvä tehdä myös pidemmällä aikavälillä. Suunnittelun toteuttaminen ei ole koskaan vain viestintätoiminnon vastuulla, vaan myös liiketoimintayksiköiden on otettava aktiivinen suunnittelurooli.
Jos viesintä- ja linjaorganisaatio eivät tee yhteistyötä, uutiset näkyvät ensin organisaation ulkopuolella ja vasta sitten sen sisällä.
Kaikkien toimintojen tulee lisäksi itse olla aktiivisia pysyäkseen ajan tasalla.
-VPRO:NKRR:37-
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.