Siirry pääsisältöön

Asiakas on Kuningas? Asiakas On

Eilen oli loman jälkeen ensimmäinen päivä töissä. Aamuväsymystä. Hieman. Aamuruuhkaa. Ei yhtään.

Suomen kesä on loistava! Sanoinkuvaamattoman loistava! Lomalta palaaminen on mahtavaa! Kerrassaan upeaa! Se siitä. Katsotaan mitä loppukesä tuo tullessaan:) Miten sinun kesäsi sujui? Mitä sinulle kuuluu? Kuulisin mieluusti mietteitäsi ja tunnelmiasi.

Tässä tämän kesäloman loppuun ja uuden kauden aloitukseen 5 asiaa, jotka Catherine Salway oppi Virginillä työskentelystään;
 5 things I learned from Virgin By Catherine Salway >>>

1. Asiakas on Kuningas. Kuulostaa itsestään selvältä ja vanhanaikaiselta, mutta tämä on todella tärkeä asia muistettavaksi riippumatta yrityksen koosta, sillä kaikki sisään tuleva raha tulee asiakkailta, jotka ovat päättäneet sijoittaa rahansa tuotteeseesi tai palveluusi.



2. Ajattele kaikkea kokonaisvaltaisesti ja pyri moniosaajuuteen. Nykyään rajat liiketoiminnan, hyväntekeväisyyden ja julkisen hallinon välillä ovat häilyviä, joten kaikkien organisaatioiden pitäisi jättää positiivinen jälki koko ekosysteemiin.

3. Ensimmäisen ja toisen kohdan sisäistämisen jälkeen ole rohkea. Suunnittele onnistumaan. Tee vaihtoehtosuunnitelma niitä hetkiä varten, kun hommat eivät onnistu ja kohdista energiasi täysin siihen missä haluat tulevaisuudessa olla. Tämä on yrittäjyyden kaikkein palkitsevin osuus, vision rakentaminen.

4. Jatkoksi näille - Anna mennä ja tee se. Aika on rahaa. Aloita jostain. Älä istu miettimässä jokaista päätöstäsi. Opettele luottamaan ja jätä jotkin asiat sellaisekseen ja valmistaudu joidenkin asioiden epäonnistumiseen. Jos epäonnistut, epäonnistu nopeasti.

5. Nauti matkastasi. Ei ole olemassa mitään siistimpää, kuin tiimin kanssa tsillailu ja päivän päänvaivojen puhaltaminen positiiviseksi pöhinäksi, tai jonkun toisen epäonnistumisen kääntäminen positiiviseksi energiaksi, tai onnistumisten juhliminen. Älä anna liiketoiminnan olla olemassaolosi ytimessä. Work-hard-play-hard!

5 things I learned from Virgin By Catherine Salway

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Onko menestykseen oikoteitä?

Suurin osa meistä haluaa rikastua, mutta lähes yhtä moni haluaisi sen tapahtuvan nopeasti. Yleensä ajatellaan, että rikastumiseen vaaditaan joko uutteraa yrittämistä, mullistava idea tai vuosikymmenien suunnitelmallista  säästämistä .  Yhdysvallat ei ole enää ainoa mahdollisuuksien maa, mistä on kiittäminen nykyaikaa ja Internetiä.