Tässä on seitsemän (7) tapaa, joilla Saat Asiakkaasi Rakastumaan Sinuun. Seuraa näitä yksinkertaisia ohjeita ja asiakkaasi ostavat sinulta uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan....
Kaikkein suurin kohteliaisuus, jonka joku meistä voi liikemaailmassa saada on se kun joku sanoo, että "Rakastan tehdä töitä kanssasi."
Tämä on totta erityisesti silloin kun tämä kuuluu asiakkaan suusta, koska se tarkoittaa, että tulet tekemään kauppoja heidän kanssaan useasti myös tulevaisuudessa.
Tässä on seitsemän sääntöä, joilla saat asiakkaat rakastamaan sinun kanssasi työskentelyä, jos uskominen on keskusteluita Jeffrey Gitomerin (The Sales Bible -kirjan kirjoittaja) ja Dr. Earl Taylorin (Dale Carnegien mestarikouluttaja):
~ 7 Ways to Make Customers Love You, Geoffrey James ~
Kaikkein suurin kohteliaisuus, jonka joku meistä voi liikemaailmassa saada on se kun joku sanoo, että "Rakastan tehdä töitä kanssasi."
Tämä on totta erityisesti silloin kun tämä kuuluu asiakkaan suusta, koska se tarkoittaa, että tulet tekemään kauppoja heidän kanssaan useasti myös tulevaisuudessa.
Tässä on seitsemän sääntöä, joilla saat asiakkaat rakastamaan sinun kanssasi työskentelyä, jos uskominen on keskusteluita Jeffrey Gitomerin (The Sales Bible -kirjan kirjoittaja) ja Dr. Earl Taylorin (Dale Carnegien mestarikouluttaja):
- Tee itse suhteen rakentamisesta tärkeämpää, kuin myymisestä.
- Älä leiki sankaria, joka aineellistuu ratkaisemaan asiakkaan ongelmia
- Luo mieluummin asiakkaalle ostamisen mahdollisuuksia, kuin itsellesi mahdollisuuksia myydä
- Käy merkityksellisiä keskusteluita ja älä koskaan alennu antamaan myyntipuhettasi
- Ole kiinnostunut asiakkaasta ihmisenä ja anna ystävyytenne kehittyä luonnollisesti
- Usko sydämessäsi siihen, että sinä ja yrityksesi olette parhaita siinä mitä teette
- Toimita juuri se mitä olet luvannut toimittaa, olipa tilanne millainen tahansa
~ 7 Ways to Make Customers Love You, Geoffrey James ~
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.