Siirry pääsisältöön

#25, Varaa taukoaikaa

Varaa pidempiin kokouksiin taukoaikaa. Huolehdi, että vähintää jokaista tuntia ja varttia kohden on ainakin yksi tauko. Kerro kokouksen osallistujille etukäteen, että tarkoituksena on pitää taukoja. Jos vedätät kokousta eteenpäin ilman taukoja osallistujilla on taipumus ottaa omia taukojaan, joista on huomattavasti enemmän haittaa kokonaisuudelle. Jos kerrot selvästi etukäteen, että tauko on kymmentä yli kymmenen, kun kokous alkaa yhdeksältä, voit olla varma, että kukaan ei poistu ennen tätä omalle tauolleen, jollei se ole aivan välttämätöntä.


***
Alkuperäinen viesti 2012 by Dave Lavinsky

Laura Stack is America's premier expert in personal productivity. Since 1992, she has presented keynotes and seminars on improving output, lowering stress, and saving time in today's workplaces. She is the bestselling author of four books, including SuperCompetent. 
To learn more about Laura, visit www.TheProductivityPro.com. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.