Ympäröi itsesi hyvillä ihmisillä, ja aidoilla johtajilla, joiden toiminnan ytimessä ovat yhtenäisyyden ja luottamuksen tunteet. Aidoilla ja hyvillä ihmisillä ja johtajilla on kyky rakentaa loistavia tiimejä ja loistavia yrityksiä. He saavat tämän aikaan omalla nöyrällä asenteellaan ja tahdonvoimallaan.
Loistavan suoriutumisen vastakohtana on hyvä. Olemme liian usein omahyväisiä, emmekä edes itse huomaa sitä.
Ylimielisyydestä ja omahyväisyydestä kieltäytyminen mahdollistaa vision toteuttamisen ja toteutumisen. Positiivisen etenemisen ja muutoksen aikaansaaminen vaatii jatkuvaa tärkeyden tunnetta.
Fokuksen on oltava asiakkaissa ja yrityksessä ja vasta tämän jälkeen yksittäisissä suorittajissa. Muista, että uuden asiakkaan hankkiminen vaatii viisi kertaa enemmän rahaa, kuin vanhan asiakkuuden säilyttäminen.
Luotettavat suhteet ovat onnistumisen perusedellytys, niin organisaation sisällä, kuin sen ulkopuolellakin.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.