Siirry pääsisältöön

Luo itsellesi luotettavia suhteita


Ympäröi itsesi hyvillä ihmisillä, ja aidoilla johtajilla, joiden toiminnan ytimessä ovat yhtenäisyyden ja luottamuksen tunteet. Aidoilla ja hyvillä ihmisillä ja johtajilla on kyky rakentaa loistavia tiimejä ja loistavia yrityksiä. He saavat tämän aikaan omalla nöyrällä asenteellaan ja tahdonvoimallaan.

International Pillow Fight Day 2013 Dupont Circle

Loistavan suoriutumisen vastakohtana on hyvä. Olemme liian usein omahyväisiä, emmekä edes itse huomaa sitä.


Ylimielisyydestä ja omahyväisyydestä kieltäytyminen mahdollistaa vision toteuttamisen ja toteutumisen. Positiivisen etenemisen ja muutoksen aikaansaaminen vaatii jatkuvaa tärkeyden tunnetta.

Fokuksen on oltava asiakkaissa ja yrityksessä ja vasta tämän jälkeen yksittäisissä suorittajissa. Muista, että uuden asiakkaan hankkiminen vaatii viisi kertaa enemmän rahaa, kuin vanhan asiakkuuden säilyttäminen.

Luotettavat suhteet ovat onnistumisen perusedellytys, niin organisaation sisällä, kuin sen ulkopuolellakin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.