Siirry pääsisältöön

Kymmenen keinoa myynnin pikaiseen kasvattamiseen

Lisää myyntiä, lisää rahaa, helposti ja nopeasti - Ihan mahdollista, ja jopa suhteellisen helppoakin. Nykyiset viestintäratkaisut mahdollistavat muutoksen, jolla miltei mahdottomasta tulee mahdollista.

Tässä on kymmenen yksinkertaista keinoa tavoitetta kohti etenemiseen.

1. kerää asiakkailta osoitteita ja järjestä kilpailuita, arvontoja jne.
2. korota heti hintoja 10%:lla, kukaan ei välitä, kukaan ei huomaa
3. näytä naamasi, ovella, verkossa, tai jossain - sinä olet bisneksesi
4. lähetä 4-sivuinen kuukausiposti, jossa on myös tietoa perheestäsi
5. järjestä kohdistettuja korttikampanjoita, naisille, miehille ja lapsille
6. siivoa toimitilat, verkkosivut, asusteet, työpöydät jne. erottaudu tyylillä
7. tee oma valotaulu, lippu tai naamakuva, joka näkyy kaikille ohiajaville ihmisille
8. perusta toimitilojesi tai kauppasi etuosaan esimerkiksi kahvila, johon voi pysähtyä
9. tee ja toteuta alennuskuponkien sijaan "osta kuusi maksa neljä" -tyyppisiä kamppanjoita
10. pidä kuukausittainen tai neljännevuosittainen teemapäivä kaikille tai vain tunnetuille asiakkaille

Ratkaisun avaimet ovat usein aivan nenämme edessä, mutta emme vain näe niitä. Yksinkertainen on kannattavaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.