Siirry pääsisältöön

Prosessoinnin hyödyt

Laadukkaat prosessit johtavat laadukkaaseen lopputulokseen. Prosessikaaviot auttavat kirkastamaan prosessin, löytämään mahdolliset ongelmat ja korjaamaan ne. Prosessointi säästää kaikkien organisaation jäsenten aikaa. Toiminnot voidaan tehdä entistä nopeammin ja tehokkaammin.

Prosessi voidaan pilkkoa pienempiin mitattavampiin osiin ja sen tehokkuutta voidaan raportoida läpimenoaikoja seuraamalla. Prosessit toimivat varajärjestelmänä, joilla riskit voidaan ennakoinnin kautta minimoida. Prosessoinnin aikaansaama laadun paraneminen on usein merkittävää ja tällainen kehitys luonnollisesti parantaa johdon sitoutumista

Prosessoinnin hyödyt:
Tehokkuus, yhtenäisyys, laadun paraneminen, henkilöstön suoriutuminen, tiedon hallinta, suunnitelmallisuus, kehittäminen, ajansäästö, kustannustehokkuus, mittaaminen ja auditointi, läpinäkyvyys ja riskienhallinta, sekä johdon sitouttaminen.

Parhaiten prosessoinnin edut saavutetaan, kun prosessointiin käytetään tarpeeksi aikaa ja resursseja.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.