David Ricardon sanotaan sanoneen, "Voittoa ei tehdä erottavan älykkyyden vaan erottavan tyhmyyden avulla".
Strategiat eivät toimi siksi, että ne ovat nokkelia, vaan siksi, etteivät useimmat palveluiden toimittajat ajattele asioita. Strategiat toimivat juuri siksi, että ne ovat niin "ilmeisiä".
Kilpajuoksun voittaa aina se yritys joka kysyy mitä asiakas oikeasti haluaa ostaa. Asiakas ei osta tuotetta, vaan sitä, mitä tuote tekee asiakkaalle. Markkinoinnin alkeet lähtevät asiakkaan hyödystä, siitä mitä asiakas ostaa, hänen todellisuudestaan ja arvoistaan.
Jokainen, joka haluaa käyttää markkinointia strategiansa perustana, nousee todennäköisesti nopeasti ja miltei riskittömästi toimialansa ja markkinoidensa johtoon.
Strategiat eivät toimi siksi, että ne ovat nokkelia, vaan siksi, etteivät useimmat palveluiden toimittajat ajattele asioita. Strategiat toimivat juuri siksi, että ne ovat niin "ilmeisiä".
Kilpajuoksun voittaa aina se yritys joka kysyy mitä asiakas oikeasti haluaa ostaa. Asiakas ei osta tuotetta, vaan sitä, mitä tuote tekee asiakkaalle. Markkinoinnin alkeet lähtevät asiakkaan hyödystä, siitä mitä asiakas ostaa, hänen todellisuudestaan ja arvoistaan.
Jokainen, joka haluaa käyttää markkinointia strategiansa perustana, nousee todennäköisesti nopeasti ja miltei riskittömästi toimialansa ja markkinoidensa johtoon.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.