Siirry pääsisältöön

Mitä tuote tekee asiakkaalle

David Ricardon sanotaan sanoneen, "Voittoa ei tehdä erottavan älykkyyden vaan erottavan tyhmyyden avulla".

Strategiat eivät toimi siksi, että ne ovat nokkelia, vaan siksi, etteivät useimmat palveluiden toimittajat ajattele asioita. Strategiat toimivat juuri siksi, että ne ovat niin "ilmeisiä".

Kilpajuoksun voittaa aina se yritys joka kysyy mitä asiakas oikeasti haluaa ostaa. Asiakas ei osta tuotetta, vaan sitä, mitä tuote tekee asiakkaalle. Markkinoinnin alkeet lähtevät asiakkaan hyödystä, siitä mitä asiakas ostaa, hänen todellisuudestaan ja arvoistaan.

Jokainen, joka haluaa käyttää markkinointia strategiansa perustana, nousee todennäköisesti nopeasti ja miltei riskittömästi toimialansa ja markkinoidensa johtoon.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Onko menestykseen oikoteitä?

Suurin osa meistä haluaa rikastua, mutta lähes yhtä moni haluaisi sen tapahtuvan nopeasti. Yleensä ajatellaan, että rikastumiseen vaaditaan joko uutteraa yrittämistä, mullistava idea tai vuosikymmenien suunnitelmallista  säästämistä .  Yhdysvallat ei ole enää ainoa mahdollisuuksien maa, mistä on kiittäminen nykyaikaa ja Internetiä.