Siirry pääsisältöön

Myynti on markkinointia

Menestyksekkään myynnin taustalla on tulevaisuudessa kolme perusasiaa; hämärtäminen, totuus ja ongelman ratkaisu. Näiden taustalla on kaksi asiaa, luonnollisuus ja luovuus, joiden taustalla on luottamus - myynnin pyramidi.

Ehtisitkö auttamaan hieman? Meillä on ratkaisu, joka nopeuttaa, mahdollistaa, saa aikaan...

Onko mikään näistä ongelma teille? Tarkennetaan asiaa hieman lisää yhdessä...
Raha, aikataulu, tai muut projektit eivät ole ongelma, päinvastoin...

Mitkä olisivat mielestäsi seuraavat järkevät vaiheet?

Älä enää vain myy, vaan rakenna luottamusta, ratkaise ongelmia, kuuntele ja ole kiinnostunut.

Kommentit

  1. Tästä on kulunut vuosi...

    Rehellisyys ja kuuntelemisen taito korostuvat. Vaikka toisinaan tuleekin mieleen, että rehellisyyden mainitseminen ja tästä erityisesti asiakkaan kanssa puhuminen ovat ylikorostavaa itsensä markkinoimista, ei se niin ole.

    Enemmänkin käytäntö on osoittanut tämän hyväksi tavaksi, jossa on selkeä yhtäläisyys siihen havaintoon, että itsestään selvyyksien läpikäyminen on kaikkein tärkeintä. Tämä siitä syystä, että useimmat meistä eivät joko huomaa tai uskalla kysyä itsestäänselvyyksille tarkennuksia koska ne ovat itsestään selviä, vai ovatko?

    Aniway, luottamuksen rakentaminen on kaiken a-ja-o, ja a tarkoittaa tässä aloittamista ja o onnistumista.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.