Siirry pääsisältöön

Yksi ajatus riittää

Kanna mukanasi muistikirjaa, kirjoita ylös kaikki vähänkään mielenkiintoinen, jonka kuulet tai luet. Vain kirjoittamalla voit muistaa myöhemmin.

1. Luo oma systeemisi. On aivan sama mikä systeemisi on, kunhan itse tiedät sen.

2. Kirjoita ajatuksesi muistiin heti. Uskot tietysti pystyväsi kirjoittamaan ne myöheminkin, mutta ei, tee se heti.

3. Lue ajatuksesi lävitse myöhemmin ja perustele ne. Älä anna älynväläysten hämärtyä, tutki niitä hiljaisuudessa.

4. Säilytä muistikirjasi. Muista, että et koskaan voi tietää etukäteen koska tarvitset muistiinpanojasi muistojen herättämiseen ja hyötykäyttöön.

5. Vieraile arkistoissasi säännöllisesti. Lue vanhoja muistiinpanojasi aina silloin tällöin uudestaan, sillä jonakin kertana lukemasi voi herättää lisää uusia ajatuksia.

Voi hyvinkin olla, että olet jo keksinyt menestyksen avaimen.

Yksi ajatus mahdollistaa menestyksen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.