Siirry pääsisältöön

Ajattelet miksi tulet

Ihmisestä tulee ajatustensa näköinen. Tätä toteamusta on suhteellisen helppo kokeilla, ota yksi viesti, opettele se, kuluta sitä, muista se ja omaksu se. Tee tästä yhdestä asiasta olennainen osa jokaista päivääsi ja voit muuttaa itseäsi ja maailmaasi...

Jos ajattelet asioista kuten olet aina tähän asti ajatellut, saat sen mitä sinulla jo on. Pysähdy hetkeksi ja ajattele asiaa toiselta kantilta, jos toistat samoja asioita ja ajatuksia itsellesi, niin saat satavarmasti juuri sen mitä ajattelet, sillä ajattelet sanoin ja kuvin.

Joka ainoa asia, joita sinä ja minä olemme, tai joksi haluamme tulla, alkaa ajatuksesta. Ihmiset luonnollisesti sanovat, että tämä on hömppäpömppää, mutta onko se sitä todellisuudessa?


Teemme ja ajattelemme mainitulla tavalla useimmiten, mutta emme useinkaan ehdi taikka huomaa pysähtyä ajattelemaan asioita tällätavoin.

Kysymyshän on siitä, että jos teemme ja ajattelemme näin kuitenkin lähes kokoajan, niin miksei siitä voisi tehdä tietoista? Miksemme valjastaisi ajatuksiamme avuksemme, jotta saavuttaisimme sitä mitä oikeasti haluamme?

Sinä itse päätät ajatuksistasi, ei kukaan muu.

- Michael Hubbard -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.