Palveluiden tunnistamiskäytännöt aikaansaavat tietosuojan mukaisia velvotteita niitä tarjoaville yrityksille. Useimmiten sekä yksityis- että yritysasiakkaan tunnistaminen toteutetaan yksilöinnin ja todentamisen avulla, jolloin käsitellään henkilötietosuojalain ja yksityisyyden suojan alaista informaatiota.
Sähköisessä viestinnässä voidaan hyödyntää laaja-alaisesti integraatiopalveluita, joiden avulla palveluita voidaan tuottaa hajautetusti ja ylläpitää keskitetysti tai yhtälailla hajautetusti. Useimmiten palvelukokonaisuus esitetään asiakkaille yhtenäisenä palveluna riippumatta sen tuotanto- ja ylläpitotavoista.
Sähköinen suoramarkkinointi on usein osa laajempaa palveluliiketoimintaa ja -kanavia, joissa yritys tarjoaa tuotteita ja palveluita olemassaoleville ja potentiaalisille asiakkailleen.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.