Siirry pääsisältöön

Rahantekokone

Hola!

Ensimmäiseksi sitten tämä näkyvin juttuni. Siirsin tämän uutiskirjeeni sunnuntaille, (täällä missä istun on siis sunnuntai). Tähän on parikin syytä, ensimmäinen ja kaikkein tärkein näistä on havaintoni siitä, että tämä meidän keskustelumme on vähän kuin sunnuntainen aamubrunssi. Toisinaan jaamme vain ajatuksia ja ideoita, tai neuvoja, ja toisinaan juttelemme projekteista, jotka voisivat sopia sinulle. Minulle tämä on aika lähellä sunnuntaijutustelua, kahvia kuppiin, skidit juoksemaan puutarhaan ja me juttelemme asiaa ja asian vierestä samalla, kun syömme sämpylää ja munakasta. Hyväksyttävää?

Minulta on kysytty lukemattomia kertoja "koska ja mistä sinä laskutat" -kysymystä. Korjataan nyt sitten ihan alkuun se, että minun laskutusperiaatteeni ei ole välttämättä sinun laskutusperiaatteesi. Kerron kuitenkin mielelläni miten olen oman juttunui luonut, mistä laskutan ja mistä en laskuta.

Raha-nte-kone 

Tämä on ilmaista: lähes kaikki mitä minkä jaan näissä monistettavissa ympäristöissä, tai jos voin vastata nopeasti sähköpostilla (eli siis se kun klikkaat vastaa-nappia tähän uutiskirjeeseen).

Tämä on maksullista: kun kysyt minulta jotain tarkkoja yksityiskohtia ja neuvoja, jotka liittyvät suoraan oman liiketoimintasi kehittämiseen ja rahan tekemiseen, ja/tai, kun haluat minun henkilökohtaista konsultaatiotani ja aikaani massainfon sijasta.

Tämä on ilmaista: ajoittaiset Skype-puhelut kouluympäristöihin, joissa on paljon fiksuja tyyppejä.
Tämä on maksullista: lounas, jossa sinä syöt aivojani.
Tämä on ilmaista: kartoituspuhelut asiakkaille.
Tämä on maksullista: syventymistä vaativat tietopyynnöt ja lisäinfot.
Tämä on ilmaista: itse valitsemani hyväntekeväisyys.
Tämä on ilmaista: oppitunnit blogissani ja kirjeissäni.

Tämä on maksullista: artikkelin kirjoittaminen blogiin tai lehteen.
Tästä en neuvottele: esiintymismaksuni.

Miten sinä teet rahasi?

Kaikki on kiinni siitä mitä ajatelit tehdä tai myydä. Jos myyt jäätelöä, ehkä rahantekokoneesi on vaaleanpunaisen lusikan hinnassa, jonka voit toisinaan antaan ilmaiseksikin. Sinä itse määrität sen millä teet rahasi eri vaiheissa ja pisteissä.

Tämä on aikalailla monimutkaista. Ensinnäkin jos teet rahasi vain yhdellä tavalla yhdessä kohdassa, olet tuomittu. Juuri sinä hetkenä kun olet epävarma hinnastasi tai siitä mistä laskutat, hommat muuttuvat mutkikkaiksi. En siis todellakaan tarkoita, että kaupantekeminen olisi tästä kiinni, mutta se mitä tarkoitan, että kun tarjoat satunnaisia alennuksia, "hintani on 200 euroa tunnilta, mutta sinulle minä teen tämän 100 eurolla." Miksi? Mikä on se syy, että joku saa alennusta ja toinen ei saa? Onko veloituksesi riippuvainen sinun tai heidän tunteistaan?

Omassa liiketoimintamallissani annan ilmaiseksi yli 90%:a siitä mitä teen. Lopusta laskutan aika mukavasti ja tämä johtuu siitä, että yleensä 10% yrityksistä tajuaa miten he saavat ohjaukseni ja neuvoni tuottamaan paljon enemmän, kuin mitä laskutan. Huomaa kuitenkin, että pidän itse erittäin tarkasti huolta siitä rajasta milloin myyn jotain ja milloin en myy, sillä tällä on huomattava merkitys miten ihmiset suhtautuvat rahantekooni ja laskutettavaan työhöni.

Haluatko esimerkin?

MYYN Sinulle Juuri Nyt

Ystäväni S. Anthony Iannarino ja minä olemme laittaneet nippuun tiiviin tietopaketin ja koulutusohjelman, josta uskomme sinun hyötyvän, kun mietit sosiaalisen kanavan kautta tapahtuvaa myyntiäsi. Monet ihmiset näyttävät tietävän miten näitä työkaluja käytetään verkottumiseen, keskusteluiden luomiseen ja tiedon jakamiseen, mutta vain muutamat osaavat oikeasti käyttää näistä myynnin työkaluina. Me autamme juuri  tässä.

Sosiaalisen myynnin viidessä säännössä Anthony ja minä autamme sinua seitsemällä tai kahdeksalla avainasialla myyntitarinan rakentamisessa, jonka lisäksi itse uskon, että valtaosa ihmisistä hyötyy vielä enemmän, (sinäkin?) kahdesta kaupan päätöskysymyksestäni. Tunnistatko tämän omaksi heikkoudeksesi? Niin minäkin. Harjoitusten kautta Anthony ja minä pyrimme käymään tämän lävitse omassa verkkotapahtumassamme, onnistun itse ainakin paremmin tämän jälkeen. Jos aihe kiinnostaa, klikkaa tästä ja lue lisää. Seuraan tätä juttua parin viikon sisällä.

Siinä Se

Tässä, mukavasti keskusteluumme liitettynä oli rahantekokoneenin, yksinkertainen tarjous. Sekä Anthony että minä kirjoitamme myynnistä ja me molemmat annamme paljon sellaista ilmaiseksi, josta on sinulle hyötyä. Tämä pieni tarjoukseni kohdistuu hyvin pieneen osa-alueeseen, jonka avulla voit parantaa mahdollisuuksiasi. Osallistuminen maksaa, joten sinun pitää päättää: onko sosiaalisen myynnin oppiminen sinulle rahanarvoista, vai onko sinulle mahdollista käyttää omaa aikaasi tarvittavien tietojen paketoimiseen käytettäväksi työkalupaketiksi, ilmaiseksi?

Näin se homma etenee, ja päätökset tehdään, yleensä.

Joten, Missä On Sinun Rahantekokoneesi, Ja Mikä Sinua Estää?
Pelottaako kaupan pyytäminen? Mikä estää? Niinkuin tiedät tämä uutiskirje ei ole mikään, laita-aivot-narikkaan -juttu. Kokeile, klikkaa vastaa ja saat minuun välittömästi yhteyden. (Minuun, ei Robiin, ei Roniin, Ei Pasiin tai johonkuhun muuhun. Minuun) Miten voin auttaa?

Niin, ja jos haluat, niin lähetä tämä eteenpäin, kutsu kaverit mukaan salaiseen pyöreään pöytäämme. Jos he tykkäävät siitä mitä kirjoitan he voivat helposti tilata uutiskirjeeni itsekin.

Nähdäänkö seuraavanakin sunnuntaina?

--Chris...(&Pasi)

Human Business Works 110 Marginal Way #744 Portland, Maine 04101 United States             (978) 378-0705  

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.