Siirry pääsisältöön

Välittämistä ei voi korvata

Unelma-asiakkaasi osaa kertoa välitätkö heistä oikeasti, vai yritätkö vain saada kaupat tehtyä. He kuulevat sanoistasi ja äänestäsi välitätkö vai et. He näkevät teoistasi ja tavastasi toimia—teeskenteletkö vai et.

Screen Shot 2012-07-28 at 8.15.28 PM

Maailmassa, jota ohjataan kaupallisuuden, globaalistumisen ja erottelun kautta, paine siihen, että uskotaan ja käyttäydytään siten, että liikesuhteet ovat vain liikesuhteita tapahtumien ympärillä, on valtava. Ne meistä, jotka välittävät oikeasti asiakkaistaan ja suhteistaan, erottuvat massasta. Heihin luotetaan ja heidät toivotetaan tervetulleiksi, heistä tulee asiakkaiden strategisia kumppaneita.

Välittämistä ei korvaa mikään.

SANOISSA JA TEOISSA

Voit antaa markkinoinnin hoitaa liidien generoinnin ja sähköpostien lähettämisen ja linkittämisen eri dokumentteihin puolestasi. Mutta jos haluat todistaa, että välität unelma-asiakkaastasi, lähetät itse sähköpostisi, sisältäen henkilökohtaisen toteamuksesi sille, että olet ajatellut heitä ja välität heistä.

Voit tehdä kauppaa niiden kanssa, joilla on asiakasyrityksessäsi muodollista valtaa. Mutta jos haluat, että ne ihmiset, joiden kanssa teet töitä ja joita palvelet tietävän, että välität heistä, asianomistajien, vietät aikaasi ymmärtääksesi heidän tarpeitaan ja varmistaaksesi, että ratkaisusi toimii heillä.Voit näyttää välittämistäsi viettämällä näiden ihmisten kanssa, joiden ansiosta kauppa syntyi, aikaasi. Kerro heille, että heidän tarpeillaan on merkitystä.

Kun hommat menevät Lounasta kohden ja unelma-asiakkaallasi on ikäviä ja erittäin harmistuttavia suhdetta haastavia ongelmia tapaat asiakkaasi naamatusten ne ratkaistaksesi. Sanot,  “Haluan teidän tietävä, että suhteemme on minulle tärkeä ja me löydämme varmasti yhdessä jonkun tavan hoitaa tämä ongelma.”

Et voi maksaa välittämispalveluista. Sinun täytyy todistaa välittämisesi sekä sanoin että teoin.

SANO SE YLPEÄNÄ

Jokunen hetki takaperin yksi myyjä haastoi minua sanavalinnoistani, joita käytin, kun puhuin yhden asiakkaani kanssa. Lähetin heille jotakin, joka kertoi, “Näin tämän ja te tulitte mieleen”. Hän ajatteli, että se kuulosti, “liian henkilökohtaiselta”. Se varmaan johtui siitä syystä, että se oli henkilökohtaista. Bisness on henkilökohtaista. Ihmiset valitsevat liikekumppaninsa ja he haluavat tehdä töitä sellaisten ihmisten kanssa, joihin he luottavat ja joiden he tietävät välittävän heistä.

Jos haluat voittaa, ja hoitaa unelma-asiakkaitasi todista heille, että sinä olet täällä heitä varten. Näytä tämä heille sekä sanoillasi että teoillasi.

Kysymyksiä. Kun teet merkittävän ostoksen, kuinka tärkeätä on se, että myyjä välittää sinusta, tai siitä lopputuloksesta johon ostoksellasi pyrit? Miten tiedät, että joku välittää sinusta? Onko välittämisestä haittaa luottamukselle? Kohteletko tärkeitä asiakkuuksiasi vain siten, että ne ovat myyntikohteitasi? Miten siirryt asiakkuudessa tapahtumapohjaisuudesta suhdepohjaisuuteen?

There Is No Substitute for Caring is a post from: The Sales Blog | S. Anthony Iannarino

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.