Siirry pääsisältöön

Varmista kannattavuus

Jos organisaation myynnin tilanne on hallinnassa, eli tiimeillä on riittävästi aktiviteetteja ja asiakkaita, kannattaa keskittyä kehittämään tarjoomaa.

Vajrayogini Empowerment Torma with sindhura powder, ritual spoon, rice heaps, tripod, skullcup, saffron nectar, and candles for diety offering on silk, shrine, Tharlam Monastery, Boudha, Kathmandu, Nepal

Käytännön tasolla tämä tarkoittaa sitä, että vaikka nykytuotteilla ja ratkaisuilla tehtäisiinkiin kauppaa, ne eivät välttämättä tulevaisuudessa palvele tarpeita, ne eivät ehkä mahdollista lisämyyntiä, tai tuotepaletti on liian hajallaan.


Mitä paremmin tarjooma vastaa kohdesegmentin nykyhetken ja erityisesti tulevaisuuden tarpeita sen parempi tilanne myynnillä on. Näin on kuitenkin todellisuudessa valitettavan harvoin. Myyntiprosessin kannalta tuotetarjoomalla on merkitystä erityisesti siitä syystä, että oikea tuotteistus nopeuttaa kauppojen läpimenoaikoja huomattavasti.

Kun asiakkaat näkevät, että yritys on oikeasti kiinnostunut tarjoomansa kautta heidän ongelmistaan, he varmistavat yrityksen kannattavuuden omalla toiminnallaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.