Siirry pääsisältöön

Kasvun prosesseista

Kysymyksiä kasvusta: Voisiko yrityksen kasvun takana olla jokin uusiutumisen aikaansaava tasalaatuinen prosessi? Mikä on kasvun prosessi?

Marko Parkkisen mukaan liiketoiminnan jatkuvuuden taustalla on vain kaksi perusprosessia, kasvaminen tai kuoleminen. Kasvamiseen liittyy yrityksen konseptien johtaminen ts. yrityksen innovaatioprosessi ja innovaatioprosessin johtaminen. Hyvin johdettuna prosessi mahdollistaa oikea-aikaisen uusiutumisen ja kehittymisen, joka itsessään mahdollistaa ja aikaansaa pidemmän aikavälin kasvun.

Prosessit ovat yleensä menestymisen avain, eli niiden avulla varmistetaan vauhdin, eli momentin laatu, jolloin voidaan tehdä tasalaatuisemmin oikeita asioita oikeiden asioiden eteen, joka johtaa jatkuvaan kasvuun...

- Oma Yritys 2012, Marko Parkkinen, Seedi, Jens Sorensen, Tuubio Oy -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.