Siirry pääsisältöön

Määritä elämäsi itse

On järkevämpää etsiä elämän suuntaviivoja omasta sisimmästään, kuin muiden ajatuksista, toiveista ja odotuksista. Tee itsellesi oikein.

  • Sillä mihin itse uskot on enemmän voimaa kuin sillä mistä uneksit, tai toivot. Tulet siksi millaiseksi uskot.
  • Vaikka tekisit päätöksen, joka on vastoin kaikkien muiden ajatuksia, maailma pysyy silti koossa.
  • Se mitä joku teki sinulle joskus ei vaikuta enää nykyään, paitsi jos itse annat sille voimaa.
  • Huolehtiminen on hukkaan heitettyä aikaa. Käytä energiasi johonkin hyödyllisempään. 
  • Onnellisuutesi määrä on suoraan verrannollinen antamasi rakkauden määrään. 
  • Kun ihmiset näyttävät todellisen minänsä sinulle, usko siihen kerralla.
  • Jos elämäsi ainoa rukous on "kiitos", se riittää sillä muuta ei tarvita.
  • Se mitä teet toisille tulee automaattisesti takaisin sinulle.

Määritä oma elämäsi itse, älä anna toisten tehdä sitä.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.