Asiakkaat ovat vaikuttavuuden lähtökohtana. Vaikuttavuus on tuottavuuden toinen ulottuvuus.
Vain ymmärtämällä asiakkaiden tarpeita ja toimintaympäristöä, löydämme parhaat keinot vaikuttaa heihin. Parhaaseen tulokseen pääsemiseksi palvelun ja palveluprosessien täytyy olla erilaisia, koska asiakkaatkin ovat erilaisia.
Vaikuttava asiakasläheisyys olettaa, että otamme asiakkaan asian hoitaaksemme.
Vain ymmärtämällä asiakkaiden tarpeita ja toimintaympäristöä, löydämme parhaat keinot vaikuttaa heihin. Parhaaseen tulokseen pääsemiseksi palvelun ja palveluprosessien täytyy olla erilaisia, koska asiakkaatkin ovat erilaisia.
Vaikuttava asiakasläheisyys olettaa, että otamme asiakkaan asian hoitaaksemme.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.